Istnieją 3 bardzo ważne powody, dla których warto szkolić się z firmą "Milton & Dale":
- Najlepsi trenerzy-praktycy biznesu, doświadczeni eksperci w swoich dziedzinach;
- Autorskie programy szkoleniowe „z pierwszej ręki” opracowane w oparciu o najnowszy stan wiedzy oraz najlepsze praktyki biznesowe;
- Bardzo wysoki poziom efektywności transferu wiedzy podczas szkoleń - uczymy w oparciu o metodologię tzw. „brain-baised learning’u”, czyli uczenia się w sposób przyjazny dla ludzkiego mózgu (neurodydaktyka).
Poniżej przedstawiamy przykładową tematykę szkoleń oferowanych przez firmę „Milton & Dale”. Jesteśmy otwarci na wszelkie Państwa sugestie - każdy program szkoleniowy jest konstruowany od podstaw z uwzględnieniem potrzeb, oczekiwań oraz możliwości każdego klienta. Nasze szkolenia reprezentują bardzo wysoki poziom merytoryczny, są ciekawe, interaktywne i atrakcyjne dla ich uczestników. Robimy to po prostu o wiele lepiej!
Profesjonalne szkolenia dla managerów
(różne poziomy zarządzania)
- Podstawy zarządzania zespołami pracowników - kompleksowe szkolenie podstawowe
- Skuteczny manager - szkolenia doskonalące wybrane kompetencje managerskie
- Motywowania pracowników - metody skuteczne i nieskuteczne
- Team building - budowanie efektywnych zespołów
- Empowerment pracowniczy - istota, wdrażanie, korzyści dla firmy
- Sytuacje trudne w pracy managera - wybrane zagadnienia
- Zarządzanie sobą w czasie (time management)
- Komunikacja interpersonalna
- Odprawy, zebrania i prezentacje - przygotowanie, realizacja, efekty
- Komunikacja organizacyjna (wewnętrzna i zewnętrzna)
- Komunikacja w czasach kryzysu (redukcja zatrudnienia, fuzje, przejęcia)
- Negocjacje dla managerów (biznesowe, płacowe, negocjacje ze związkami zawodowymi)
- Autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne
- Efektywne metody rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
- Onboarding - wstęp do sukcesu lub porażki - program w przygotowaniu
- Assessment Centre i Development Centre - teoria i praktyka
- Outplacement indywidualny i grupowy
Przywództwo
- Od zarządzania do przewodzenia - wprowadzenie w tematykę przywództwa (leadership)
- Przywódca w drodze na szczyt - warsztaty doskonalące kompetencje przywódcze
Coaching w organizacji
- Coaching - wprowadzenie w tematykę coachingu oraz business coachingu
- Manager w roli coacha + coachingowy styl zarządzania
- Coachingowa kultura organizacyjna w firmie - istota, wdrażanie, efekty dla organizacji
Szkolenia dla osób pracujących w dziale sprzedaży lub dziale obsługi klienta
- Techniki profesjonalnej sprzedaży - kompleksowe szkolenie bazowe (B2C lub B2B).
- Warsztaty doskonalące kompetencje handlowe - wybrane zagadnienia (prezentacje handlowe, zamykanie sprzedaży itp.)
- Sytuacje trudne w pracy z klientem - wybrane zagadnienia
- Skuteczne rozmowy windykacyjne - psychologiczne aspekty rozmów z dłużnikami
- Techniki wywierania wpływu społecznego
- Merchandising
- Telemarketing
- Prospecting
- Profesjonalna obsługa klienta w firmie - szkolenia dostosowane do branży, profilu działalności oraz specyfiki konkretnej firmy
- Krajowe i zagraniczne imprezy targowe - przygotowanie firmowego zespołu, praca na stoisku targowym, ocena efektywności udziału w imprezie
Szkolenia dla wszystkich pracowników
- Warsztaty tzw. „świadomości biznesowej”
- Komunikacja interpersonalna
- Komunikacja organizacyjna
- Komunikacja telefoniczna
- Profesjonalna komunikacja pisemna (notatki, e-maile, pisma itp.)
- Zarządzanie sobą w czasie (time management)
- Stres w pracy, konflikty, antagonizmy międzygrupowe, mobbing oraz molestowanie seksualne
- Syndrom wypalenia zawodowego - istota zjawiska, objawy, fazy procesu, zapobieganie
- Asertywność i postawa asertywna w życiu zawodowym i prywatnym
- Warsztaty kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów
- Firmowa "burza mózgów" - przygotowanie, realizacja, efekty
- Psychomanipulacje w sytuacjach zawodowych oraz w życiu prywatnym - rozpoznawanie, techniki obronne