
Istnieją trzy ważne powody, dla których warto szkolić się właśnie z nami:
- po pierwsze nasz zespół trenerski składa się wyłącznie z trenerów-praktyków biznesu, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy swoje doświadczenie zawodowe zdobywali m.in. w strukturach dużych międzynarodowych koncernów (pracujemy tylko z najlepszymi, sprawdzonymi trenerami); nasi trenerzy i konsultanci pochodzą z różnych rejonów Polski, m.in. z Warszawy, Torunia, Poznania, Łodzi i Krakowa);
- po drugie szkolimy wyłącznie w oparciu o nasze autorskie programu szkoleniowo-rozwojowe, które opracowujemy w oparciu o najnowszy stan wiedzy (teoria) oraz praktyki biznesowej; naszych szkoleń nie da się kupić gdzie indziej;
- po trzecie podczas pracy z grupami wykorzystujemy metody tzw. "brain-based learning'u", czyli uczenia się / nauczania przyjaznego mózgowi stosując metody bazujące na najnowszych ustaleniach tzw. neuronauk, w tym neurodydaktyki.
Jesteśmy w stanie przeprowadzić Państwa szkolenia o wiele lepiej!
Szkolenia managerskie
- Szefem być!
(Podstawy zarządzania zespołami pracowników.) - Skuteczny manager!
(Szkolenia doskonalące wybrane kompetencje managerskie.) - Skuteczne i nieskuteczne metody motywowania pracowników.
- Organizacja pracy własnej managera oraz zarządzanie sobą w czasie.
- Manager jako superkomunikator!
(Warsztaty doskonalące kompetencje komunikacyjne.) - Negocjacje dla managerów.
(Negocjacje biznesowe, płacowe, społeczne itp.) - Jak dobrze wypaść? - Sztuka autoprezentacji oraz wystąpień publicznych.
- Sytuacje trudne w pracy managera – I
(Stres, konflikty i antagonizmy, trudne decyzje, zmiany, fuzje i przejęcia, zwalnianie pracowników.) - Sytuacje trudne w pracy managera – II
(Mobbing, molestowanie seksualne, wypalenie zawodowe.) - Profilaktyka wypalenia zawodowego.
Przywództwo
- Od zarządzania do przewodzenia.
(Wprowadzenie w tematykę przywództwa.) - Przywódca w drodze na szczyt!
(Szkolenie doskonalące kompetencje przywódcze managerów.)
Coaching w organizacji
- Coach, czyli kto?
(Szkolenie wprowadzające w tematykę coachingu.) - Manager w roli coacha.
(Managerem się jest a coachem się bywa.) - Coachingowy styl zarządzania.
(Istota i filozofia stylu, kluczowe kompetencje, korzyści.) - Coachingowa kultura organizacyjna w firmie
(Charakterystyka, korzyści, implementacja.)
Szkolenia handlowe
- Techniki profesjonalnej sprzedaży.
(Kompleksowe szkolenia bazowe.) - Warsztaty profesjonalnej sprzedaży
– wybrane zagadnienia. (Szkolenia doskonalące.) - Efektywne negocjacje handlowe.
(Szkolenie dla sprzedawców oraz osób zajmujących się zakupami.) - Merchandising – przestrzeń handlowa, która „sprzedaje”!
- Telemarketing- sztuka sprzedaży przez telefon.
- Prospecting – trudna sztuka pozyskiwania nowych klientów.
- Profesjonalna obsługa klienta w firmie.
(Szkolenia dopasowane do specyfiki branży i firmy.) - Prezentacje handlowe, które „sprzedają”.
- Sytuacje trudne w pracy z klientem.
(Stres, skargi, reklamacje, konflikty, zaległości płatnicze.) - Jak odzyskać firmowe pieniądze nie tracąc przy tym klienta?
(Rozmowy windykacyjne.) - Mechanizmy wpływu społecznego w pracy z klientem.
(Sprzedaż, obsługa klienta.)
Szkolenia dla wszystkich pracowników
- Warsztaty „świadomości biznesowej”.
- Jak skutecznie porozumiewać się we własnej firmie?
(Warsztaty komunikacji organizacyjnej.) - Telefon – moje narzędzie pracy.
- Spotkania, zebrania, narady, prezentacje.
(Krótko, konkretnie, efektywnie.) - Organizacja pracy własnej oraz zarządzanie sobą w czasie.
- Trening efektywnej komunikacji interpersonalnej.
- Trening asertywności.
- Firmowa „burza mózgów”.
(Jak ją dobrze przygotować i sprawnie przeprowadzić?) - Warsztaty kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów.
- Profilaktyka wypalenia zawodowego.
(Szkolenie dla pracowników i managerów.) - Jak się nie dać „robić w konia”?
(Psychomanipulacje w sytuacjach zawodowych i prywatnych.)