Szkolenia dla firm, organizacji i urzędów 

 

Istnieją trzy ważne powody, dla których warto szkolić się właśnie z nami:
 
  1. po pierwsze nasz zespół trenerski składa się wyłącznie z trenerów-praktyków biznesu, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy swoje doświadczenie zawodowe zdobywali m.in. w strukturach dużych międzynarodowych koncernów (pracujemy tylko z najlepszymi, sprawdzonymi trenerami); nasi trenerzy i konsultanci pochodzą z różnych rejonów Polski, m.in. z Warszawy, Torunia, Poznania, Łodzi i Krakowa);
  2. po drugie szkolimy wyłącznie w oparciu o nasze autorskie programu szkoleniowo-rozwojowe, które opracowujemy w oparciu o najnowszy stan wiedzy (teoria) oraz praktyki biznesowej; naszych szkoleń nie da się kupić gdzie indziej;
  3. po trzecie podczas pracy z grupami wykorzystujemy metody tzw. "brain-based learning'u", czyli uczenia się / nauczania przyjaznego mózgowi stosując metody bazujące na najnowszych ustaleniach tzw. neuronauk, w tym neurodydaktyki.

Jesteśmy w stanie przeprowadzić Państwa szkolenia o wiele lepiej!

 

Szkolenia managerskie
 
  • Szefem być!
    (Podstawy zarządzania zespołami pracowników.)
  • Skuteczny manager!
    (Szkolenia doskonalące wybrane kompetencje managerskie.)
  • Skuteczne i nieskuteczne metody motywowania pracowników.
  • Organizacja pracy własnej managera oraz zarządzanie sobą w czasie.
  • Manager jako superkomunikator!
    (Warsztaty doskonalące kompetencje komunikacyjne.)
  • Negocjacje dla managerów.
    (Negocjacje biznesowe, płacowe, społeczne itp.)
  • Jak dobrze wypaść? - Sztuka autoprezentacji oraz wystąpień publicznych.
  • Sytuacje trudne w pracy managera – I
    (Stres, konflikty i antagonizmy, trudne decyzje, zmiany, fuzje i przejęcia, zwalnianie pracowników.)
  • Sytuacje trudne w pracy managera – II
    (Mobbing, molestowanie seksualne, wypalenie zawodowe.)
  • Profilaktyka wypalenia zawodowego.

Przywództwo
 
  •  Od zarządzania do przewodzenia.
    (Wprowadzenie w tematykę przywództwa.)
  • Przywódca w drodze na szczyt!
    (Szkolenie doskonalące kompetencje przywódcze managerów.)
     

Coaching w organizacji
 
  • Coach, czyli kto?
    (Szkolenie wprowadzające w tematykę coachingu.)
  • Manager w roli coacha.
    (Managerem się jest a coachem się bywa.)
  • Coachingowy styl zarządzania.
    (Istota i filozofia stylu, kluczowe kompetencje, korzyści.)
  • Coachingowa kultura organizacyjna w firmie
    (Charakterystyka, korzyści, implementacja.)

 


Szkolenia handlowe
 
  • Techniki profesjonalnej sprzedaży.
    (Kompleksowe szkolenia bazowe.)
  • Warsztaty profesjonalnej sprzedaży
    – wybrane zagadnienia. (Szkolenia doskonalące.)
  • Efektywne negocjacje handlowe.
    (Szkolenie dla sprzedawców oraz osób zajmujących się zakupami.)
  • Merchandising – przestrzeń handlowa, która „sprzedaje”!
  • Telemarketing- sztuka sprzedaży przez telefon.
  • Prospecting – trudna sztuka pozyskiwania nowych klientów.
  • Profesjonalna obsługa klienta w firmie.
    (Szkolenia dopasowane do specyfiki branży i firmy.)
  • Prezentacje handlowe, które „sprzedają”.
  • Sytuacje trudne w pracy z klientem.
    (Stres, skargi, reklamacje, konflikty, zaległości płatnicze.)
  • Jak odzyskać firmowe pieniądze nie tracąc przy tym klienta?
    (Rozmowy windykacyjne.)
  • Mechanizmy wpływu społecznego w pracy z klientem.
    (Sprzedaż, obsługa klienta.)
 
Szkolenia dla wszystkich pracowników
 
  •  Warsztaty „świadomości biznesowej”.
  • Jak skutecznie porozumiewać się we własnej firmie?
    (Warsztaty komunikacji organizacyjnej.)
  • Telefon – moje narzędzie pracy.
  • Spotkania, zebrania, narady, prezentacje.
    (Krótko, konkretnie, efektywnie.)
  • Organizacja pracy własnej oraz zarządzanie sobą w czasie.
  • Trening efektywnej komunikacji interpersonalnej.
  • Trening asertywności.
  • Firmowa „burza mózgów”.
    (Jak ją dobrze przygotować i sprawnie przeprowadzić?)
  • Warsztaty kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów.
  • Profilaktyka wypalenia zawodowego.
    (Szkolenie dla pracowników i managerów.)
  • Jak się nie dać „robić w konia”?
    (Psychomanipulacje w sytuacjach zawodowych i prywatnych.)