Szkolenia dla firm, organizacji i urzędów 

 

Istnieją 3 bardzo ważne powody, dla których warto szkolić się z firmą "Milton & Dale":

 

  1. Najlepsi trenerzy-praktycy biznesu, doświadczeni eksperci w swoich dziedzinach;
  2. Autorskie programy szkoleniowe „z pierwszej ręki” opracowane w oparciu o najnowszy stan wiedzy oraz najlepsze praktyki biznesowe;
  3. Bardzo wysoki poziom efektywności transferu wiedzy podczas szkoleń - uczymy w oparciu o metodologię tzw. „brain-baised learning’u”, czyli uczenia się w sposób przyjazny dla ludzkiego mózgu (neurodydaktyka).

Poniżej przedstawiamy przykładową tematykę szkoleń oferowanych przez firmę „Milton & Dale”. Jesteśmy otwarci na wszelkie Państwa sugestie - każdy program szkoleniowy jest konstruowany od podstaw z uwzględnieniem potrzeb, oczekiwań oraz możliwości każdego klienta. Nasze szkolenia reprezentują bardzo wysoki poziom merytoryczny, są ciekawe, interaktywne i atrakcyjne dla ich uczestników. Robimy to po prostu o wiele lepiej!

 

Profesjonalne szkolenia dla managerów
(różne poziomy zarządzania)
 
  • Podstawy zarządzania zespołami pracowników - kompleksowe szkolenie podstawowe
  • Skuteczny manager - szkolenia doskonalące wybrane kompetencje managerskie
  • Motywowania pracowników - metody skuteczne i nieskuteczne
  • Team building - budowanie efektywnych zespołów
  • Empowerment pracowniczy - istota, wdrażanie, korzyści dla firmy
  • Sytuacje trudne w pracy managera - wybrane zagadnienia
  • Zarządzanie sobą w czasie (time management)
  • Komunikacja interpersonalna
  • Odprawy, zebrania i prezentacje - przygotowanie, realizacja, efekty
  • Komunikacja organizacyjna (wewnętrzna i zewnętrzna)
  • Komunikacja w czasach kryzysu (redukcja zatrudnienia, fuzje, przejęcia)
  • Negocjacje dla managerów (biznesowe, płacowe, negocjacje ze związkami zawodowymi)
  • Autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne
  • Efektywne metody rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
  • Onboarding - wstęp do sukcesu lub porażki - program w przygotowaniu
  • Assessment Centre i Development Centre - teoria i praktyka
  • Outplacement indywidualny i grupowy

Przywództwo
 
  • Od zarządzania do przewodzenia - wprowadzenie w tematykę przywództwa (leadership)
  • Przywódca w drodze na szczyt - warsztaty doskonalące kompetencje przywódcze
     

Coaching w organizacji
 
  • Coaching - wprowadzenie w tematykę coachingu oraz business coachingu
  • Manager w roli coacha + coachingowy styl zarządzania
  • Coachingowa kultura organizacyjna w firmie - istota, wdrażanie, efekty dla organizacji

 

 


Szkolenia dla osób pracujących w dziale sprzedaży lub dziale obsługi klienta
 
  • Techniki profesjonalnej sprzedaży - kompleksowe szkolenie bazowe (B2C lub B2B).
  • Warsztaty doskonalące kompetencje handlowe - wybrane zagadnienia (prezentacje handlowe, zamykanie sprzedaży itp.)
  • Sytuacje trudne w pracy z klientem - wybrane zagadnienia
  • Skuteczne rozmowy windykacyjne - psychologiczne aspekty rozmów z dłużnikami
  • Techniki wywierania wpływu społecznego
  • Merchandising
  • Telemarketing
  • Prospecting
  • Profesjonalna obsługa klienta w firmie - szkolenia dostosowane do branży, profilu działalności oraz specyfiki konkretnej firmy
  • Krajowe i zagraniczne imprezy targowe - przygotowanie firmowego zespołu, praca na stoisku targowym, ocena efektywności udziału w imprezie
 
Szkolenia dla wszystkich pracowników
 
  • Warsztaty tzw. „świadomości biznesowej”
  • Komunikacja interpersonalna
  • Komunikacja organizacyjna
  • Komunikacja telefoniczna
  • Profesjonalna komunikacja pisemna (notatki, e-maile, pisma itp.)
  • Zarządzanie sobą w czasie (time management)
  • Stres w pracy, konflikty, antagonizmy międzygrupowe, mobbing oraz molestowanie seksualne
  • Syndrom wypalenia zawodowego - istota zjawiska, objawy, fazy procesu, zapobieganie
  • Asertywność i postawa asertywna w życiu zawodowym i prywatnym
  • Warsztaty kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów
  • Firmowa "burza mózgów" - przygotowanie, realizacja, efekty
  • Psychomanipulacje w sytuacjach zawodowych oraz w życiu prywatnym - rozpoznawanie, techniki obronne